sâmbătă, 6 octombrie 2007

Statusuri YM...

   O mica colectie de statusuri proprii sau gasite:

 - S-a descoperit temperatura unghiului drept.
 - Vand caine vegetarian.Rog seriozitate!
 - Maniaco depresiv , criminal in serie cu tendinte pedofile ofer gazda unei scolarite .Rog      Seriozitate.
 - auzi...ca Noe a plutit in susul raului...
 - Culmea e ca si padurea amazoniana emana CO2 , astept sa termine astia cu defrisatul!
 - S-a lansat Coca Cola cu pulpa de fruct.
 - Am facut 5 ani de box intr-o vara
 - N-am mai mancat urzici din `94
 - Ofer cursuri de traforaj
 - Ciresele astea sunt de fapt negre, dar acum sunt rosii pt ca-s verzi
 - Astia care vreti sa slabiti , beti axion ... e inamicul grasimii
 - Cumpar caine.....vegetarian.Rog seriozitate!
 - trebuie sa plec... am o problema... trebuie sa salvez pamantul de un meteorit. mai vorbim daca  - reusesc... ma opresc sa iau o sticla de vin.
 - mai e mult pana departe? eu am obosit!
 - ma duc sa iau paine ... daca nu sunt acolo , cautati-ma la oua
 - Cind eram mai mic, la fiecare nunta, babele ma ciupeau de obraz si-mi spuneau: tu urmezi. Acum, eu la fiecare inmormintare le apuc de obraz si le soptesc zimbind: tu urmezi....
 - Mi-am luat de curand BMW x5 si l-am tunat pana l-am facut ARO!
 - aseara in biserica, o domnisoara in stanga mea isi aprindea o tzigara.. Doamne, era sa scap berea din mana..
 - Se Uita Un Film La Mine!!
 - Am citit undeva ca tutunul si alcoolul dauneaza grav sanatatii asa ca m-am lasat de citit !
 - mai stii cand ai mancat prima data kiwi si ai zis ca e cartof cu blana?
 - daca ai fi muc, mereu m-as scarma in nas
 - ocupat, imi fata vaca
 - Extraterestrii au venit pe Pamant sa caute noi forme de inteligenta...ASCUNDE-TE!!!..ne faci de rusine...
  - alerg pe o lama de ras si pun frana cu coaiele.
  -Daca n-ar fi venit Isus pe lumea asta m-as putea considera perfect...dar uite ca a ridicat standardele.

Niciun comentariu: