vineri, 11 iunie 2010

tupeu` de ferentari vs. unul din cei mai dibaci diplomaţi pe care îi avea Europa în acele vremuri




Citeam cum, ambitiosul elev si carmuitor neinfricat al ferentarilor arse o crunta palma istoriei si bunului simt protopindu-si mortii`n cripta generalului Iacob Lahovary.

cum distinsul carmaci de cartier n-a avut nici contact cu istoria si nici ragazul in a-si consulta "almanahele" ori macar goagalu, implicit n-a avut de unde dracu sa afle ca Lahovary, pe langa piata din zona romana, a fost si o personalitate cu adevarat marcanta a tarii asteia inexistente.

Nu-i nimic, gasesc firesc ca poporul sa-i plateasca tribut si respect unui analfabet din ferentari decat unui general care s-a luptat prin Vidin si Plevna ori care i-a infrant pe otomani.

Cui dracu sa-i mai pese de niste morti acum? Romanul e preocupat de ce-si vara prin esofag de cand lumea!

Eu as vrea sa descopar mecanismul care l-a facut pe acest care este de ferentari s-o`ngroape pe bunica-sa, care probabil a crapat seminte pe sant toata viata ei, in locul unui erou national?

Un articol despre general puteti citi aci iar cateva din vorbele "maestrului a cărui înţelepciune este mare cât oceanul” - ceea ce tradus inseamna Dalai Lama - de ferentari, mai jos

"De cand ma stiu eu copil ma urcam in pom si mancam corcodusi"

"Deci prezenta mea e datorita starii Bucurestiului in care ne aflam"

"Bordurile de 20 de milioane de euro pe mine nu m-a convins"

"Din banii aia construia 800 de apartamente de 2 camere sau 40 de gradinite, ca avem un deficit de 10.000 de copii"

"In ultimii cinci ani este anormal sa mergem cu masinile si cu transportul in comun care mergem"

"Poate nu am in spatele meu o activitate profesionala foarte mare, dar cred ca, prin ce am demonstrat la Sectorul 5, faptul ca i-am capacitat pe cetatenii Sectorului 5, batandu-ma pe de o parte cu echipa domnului primar general de atunci Basescu si cu o parte din echipa PSD care am avut o serie de probleme cu ei si care au vrut sa ma elimine..."

Niciun comentariu: