marți, 16 februarie 2010

romania ingrata, episodul ∞ +1


mai deunazi citeam despre o adevarata valoare romaneasca, patinatorul voluntar Kelemen Zoltan.

o valoare de care romania e nedemna, un artist devotat trup si suflet cauzei sale care, intr-o zadarnica agonie striga catre oarbele autoritati si catre nepasatorii cetateni ai acestei ingrate tari "Vreau sa am si eu un salariu. Sa nu fiu omul nimanui"

Dureros!

da, dureros cu adevarat dar nu pentru multi, pentru cativa asemeni mie dar care nu pot face nimic daca nu se aduna, daca nu iau atitudine.

Acum, probabil nationalist (nefondat) convins, artistul striga si mai tare "Sunt mandru sa reprezint romania"

O intrebare am pentru acest superb om; ce te face mandru, ce anume?

Mie cele mai multe legate de aceasta tara si acest popor vesnic iresponsabil imi provoaca doar greata.

Cum as putea fi mandru cand Ridzi face padoc din lemne la 65.000 Euro ori concert pentru minunata EBA la 800.000 iar tu, adevaratul ambasador al romaniei iti cumperi singur toate cele necesare pentru a reprezenta pe cele mai inalte culmi acest ingrat popor?

Cum as putea sa ma proclam mandru de ai mei care relaxati iau distant parte la umilinta prin care treci?

De ce spui asta, de ce vrei sa multumesti aceasta gloata vadit nerecunoascatoare si goala in suflet?

Unul dintre comentariile din ziare iti sugereaza sa emigrezi, e ultimul lucru pe care mi l-as dori, sa pierdem inca o valoare dar prefer sa o aiba altii decat sa o ucidem noi.

Du-te, cel putin eu inteleg de ce ai face-o!

Stii ce e de cacat?
Cand vei obtine o medalie, obtinuta doar prin sacrificiu personal si cu ajutorul familiei, vor aparea culegatorii de lauri, presedinte, ministrii, jegoasele pseudoelite si o vor culege cu nerusinare, isi vor asuma fara pic de demnitate reusita ta.

Pentru mine e umilitor, pentru poporul meu e normal, e dovada primita in absenta gandirii cum ca lucrurile, sistemul functioneaza!

Va rog pe voi care-mi cititi blogul, din respect pentru acest roman de calitate, sa ii aflati povestea. Sa realizati dimensiunea monstrului pe care il constituim noi, pasivul, nepasatorul si iresponsabilul cetatean roman.

Editare ulterioara: Zoli a ratat finala, imi pare rau pentru el, ar fi meritat-o din plin dar trebuie sa recunosc ca sunt incercat si de o bucurie perfida in acelasi timp, cel putin asa nu vor avea hienele sansa de a-i exploata fara scrupule laurii. Ca sa vedeti cum "functioneaza" sistemul, cititi ACEST articol aparut in acceasi zi cu evolutia lui Zoltan de la Vancouver. Sincronizarea e graitoare de la sine.

Niciun comentariu: