duminică, 17 februarie 2008

Mesaj anti tampiti

La manie, in urma unor mesaje tip MASS cu adevarat stupide, enervante si repetative primite pe messenger, am dat azi urmatorul mesaj:

" Incepand cu luna Aprilie 2008, directorul executiv YAHOO Inc a decis ca toti cei ce folosesc sistemul de comunicare Yahoo Messenger sa fie ucisi cu sange rece sau rapiti si vanduti pentru organe. Metodele se vor aplica cu intaietate manelistilor, idiotilor care dau mass-uri cum ca s-ar inchide serviciul si altor retarzi. Cu stima Jerry Yang, CEO and Chief Yahoo!"

...a plecat pe la 11:30 in urma acestei discutii:

ALEX ...: pâna pe 17 septembrie va trebui sa faci 10 puncte pe yahoo messenger ca sa poti fi gazduit pe yahoo.Spatiul pt. fiecare client va fi marit la 500mb. si serviciul de telefonie gratis.trimite la fiecare prieten din lista ta si acumulezi un punct instant.Clic dreapta pe grupul tau de prieteni din lista de mess(acolo unde scrie friends) si clic send message to all group si trimite acest mesaj tuturor.Fiecare va avea o semnatura si nu va fi sters .
Eu: ba
Eu: ce p**a mea marire la 500Mb
Eu: cand acum Yahoo are spatiu de gazduire NELIMITAT?
ALEX ... : nu stiu ba ca mi-a trimis si mie cineva asta
Eu: f**e-l sau f**e-o in gura
Eu: si se lasa

Niciun comentariu: